Tuesday, January 25, 2011

Chicken chop:Hajat tak kesampaian

Chicken chop murah dan sedap member aku bagi tau time tengah tengok Man Utd vs Birmingham.So aku dengan beberapa member yang lain pn mcm tertarik gak la.Dia ckp kedai tu area rumah dia je kt seksyen 7 Bangi.So boleh je la nk pi makan kat situ.Lepas main futsal semalam (Ahad) ada yang bagi cadangan nk diner chicken chop je hari ni (Isnin).Semua pn on je nk join.

Aku pulak mmg tak sabar nk g mkn.Dah lama kot terasa nk makan.So plan la nk pg pukul 10 n semua setuju.Agak2 dalam pukul 10 lebih sket2 semua cpt je siap nk g makan.Semua lapaq kot.So pg la ramai2 naik motor ja.Dah sampai cepat je masuk kedai nk order.

Tapi bila cakap kt pelayan tu nk makan chicken chop boleh pulak dia cakap tukang masak western yang buat chicken chop tu cuti hari ni.Apa lagi semua pn down la sket.Aku pulak terus g beli burger ayam kat tepi jalan tu + nasi lemak kedai tadi.Makan je la apa yang ada.Walaupun tak dapat chicken chop at least ada gak member yang belanja kerang bakar.  :))

dalam kepala aku dh terbayang dh chicken chop ni-gambar hiasan ihsan en.google
kerang bakar pengubat duka.haha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...