Saturday, June 4, 2011

Maharaja Lawak Minggu 10

Ok ni 1st time aku nak wat entry pasal Maharaja Lawak. Dulu tak minat sgt pn. Tapi bila dah try tengok macam bes la pulak. Dah tu tiap2 minggu memang tak miss la tengok. Kalau tak tengok pun mesti download la. Sekarang ni semua benda dah senang nak download. Sape2 yang tak sempat tengok minggu ni nanti aku bagi link. Bukan malam ni tapi esok la kot. Harap bersabar.hehe

Untuk minggu ni Maharaja lawak dah mula siri jelajah Maharaja Lawak. Minggu ni kat Penang International Sport Arena (PISA). Minggu depan dan seterusnya aku tak ingat kat mana. Minggu depan je aku bagi tau.haha.

Seperti yang dijangka dalam minggu jelajah ni tak akan ada penyingkiran dan memang hari ni tak ada penyingkiran walaupun ada je yang wat lawak macam hampeh macam R2 dengan Nabil. Aku tak tau kenapa sekarang Nabil macam dah hilang sengat. Dah tiga minggu aku rasa sangat bosan. Tapi Jambu memang terbaik. Sepah tak mengecewakan. Jozan sentiasa konsisten. Bagi aku tiga ni je calon juara. Kita tunggu la sampai minggu akhir nak tau sape juara ye.

Ok berbalik kepada PISA, sambutan sangat meriah dan cameraman memang pandai malam ni cari penonton yang lawa2 je. Sikit-sikit tunjuk penonton perempuan. Muka penonton lelaki yang masuk pun sebab dia dok sebelah permpuan tu. Tumpang tuah sikit la. Mungkin tu strategi Astro nak tarik penonton lelaki? Aku pun tak tau la. Tapi dengan lawak-lawak tu pn dah mampu tarik ramai penonton sebenarnya.

Lagi satu yang aku perasan untuk minggu ni peserta cuba nak tiru loghat  Penang sebab nak tarik perhatian orang penang la kot. Macam Nabil  sgt horrible. Baik tak payah la. Aku yang org utara ni dengar pun nyampah.huh.

Itu je kot apa yang aku nak bebel.hehe..Apa pun bagi aku minggu ni yang terbaik still Jambu lagi la. All the best Jambu.

 ****
update update..
sap2 nak download  amik sini


Credit to PiratesHead

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...