Tuesday, May 3, 2011

Lambat Sikit

Rasa macam dah lama aku tak update ni tapi memang lama gak kot. Plan asal nak update pasal match Arsenal vs Man Utd tapi Man Utd kalah pulak. So mood nak update tu pun dh lari. Tapi bukan sebab Man Utd kalah. Kalau kalah tapi main macam nak main aku tak kisah. Tapi main macam tak nak main pulak. Geram aku. So sebab aku geram aku tak nak la update panjang. Sikit-sikit dah la. Btw Man Utd kalah 0-1 hari tu. Untuk match champion league midweek ni harap pemain Man Utd main dengan lebih bernafsu. Menang 2-0 hari tu tak cukup lagi.

Ramsey score the only goal in this game
~Glory glory Man Utd~

p/s malam ni aku nak tengok player barca gaduh lagi dengan Real Madrid. Harap-harap Barca main macam ada teloq la. Kalau main macam hari tu baik kerat bagi kat anjing ja.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...