Saturday, April 23, 2011

KTM Sucks

Geram aku. Waste of time. Berjam-jam aku tunggu sebab nak naik komuter je. Kadang-kadang aku terfikir gak kenapa la Rapid tak ada LRT pergi ke arah UKM. Tak perlu la aku guna komuter lagi. Dari aku mula masuk UKM sampai aku nak habis dah pun sama je servis komuter ni. Dah la lambat, sesak lagi. Apa salahnya kalau kekerapan komuter dicepatkan dan sampai ke stesen on time. Ni tak, sekali tunggu dah sejam. Lepas tu makin ramai la orang datang tunggu. Tu baru satu stesen. Kalau kira dari KL Sentral ke Bdr Tasik Selatan tu dh berapa stesen dia lalu. Semua stesen komfom la ramai orang. Kalau dah macam ni mau tak 3 jam aku tunggu nak naik komuter. Sekali sampai penuh. Dua kali sampai pun penuh lagi. Nak himpit macam mana pun aku tak tau. Bila dah dapat naik rosak pulak kat next station. Kena tunggu lagi. Berebut lagi. Bersesak berhimpit lagi.

komuter yang tak pernah sampai on time,selalu rosak ada la


Rasa eksaited aku pergi Pesta Buku pun boleh terbantut kalau macam ni punya gaya. Banyak lagi benda lain aku nak kejar nak buat. Aku rasa KTM ni perlu ditegur untuk tingkatkan servis. Dah sampai bilik aku buka la web dia dan pergi kat bahagian cadangan & komen. Tapi menyirap lagi aku rasa. Page error. Tadi pagi aku try buka lagi sekali sama gak. Baik tak payah buat webpage kalau macam ni. Buat bazir duit ja bayar untuk hosting. Baik guna je duit tu untuk tingkatkan servis. KTM ni maybe dah terlalu selesa sebab laluan ni dia ja yang konker. Teruk macam mana pun orang terpaksa naik gak. KTM keep taking money but give only sh*t not a good services.

p/s: mood tgh geram lagi ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...